Proszę o rozwiązanie w formie dialogu
4. W czasie wakacyjnego pobytu u kolegi/koleżanki w Anglii
wyjechałeś/-aś na weekend do Walii. Wróciłeś/-aś kilka dni później.
Opowiedz mu/jej:
• dlaczego wróciłeś/-aś później;
• jaka była pogoda;
• jak spędzałeś/-aś czas.
(rozmowę rozpoczyna egzaminujący)
Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2010-03-20T22:19:27+01:00
- Hi! Why did you come back later?
- I came back later, since my grandmother fell ill.
- What weather was.
- It was sunny and warmly.
- What did you do?
- I was in hospital and find out.

Licze na max
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T22:22:03+01:00
-Tom,as you probably know I was spending last weekend in Wales.
I come back later because my bus arrived 1 hour earlier and I had to waited until Monday for the next bus. Nevertheless I'm really happy that I went to Wales. The weather was beautiful it was hot and the sun was shining all weekend. I saw a lot of beautiful places in Wales. I visited medieval castles. Moreover I went shopping and I buy trendy skirt/t-shirt. Weekend in Wales it was good idea!!

polski:
Tom, jak pewnie wiesz spędziłem ostatni weekend w Walii. Wróciłem później, ponieważ mój autobus odjechał godzinę wcześniej i musiałem czekać do poniedziałku na następny. Mimo to jestem na prawdę szczęśliwy, że pojechałem do Walii. Pogoda była piękna i było ciepło, cały weekend świeciło słońce. Widziałem dużo pięknych miejsc w Walii. Zwiedziłem średniowieczne zamki. Ponadto byłem na zakupach i kupiłem modną spódnicę/podkoszulek. ;) Weekend w Walii to był dobry pomysł!!