Trzeba dopasować Cyfrę do litery !

A. Prowincje ........ 1. wielkie państwo, które powstało w wyniku podbojów
B. Cesarstwo ........ 2. tworzono je na podbitych obszarach zamorskich
C. Imperium ......... 3. cała władza spoczywa w ręku monarchy

Co do czego ?

dzięki z góry!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T22:14:16+01:00
2010-03-20T22:14:46+01:00
A. Prowincje ----2. tworzono je na podbitych obszarach zamorskich

B. Cesarstwo---------3. cała władza spoczywa w ręku monarchy

C. Imperium-----1. wielkie państwo, które powstało w wyniku podbojów

2010-03-20T22:16:55+01:00
Prowincje- tworzono je na podbitych obszarach zamojskich
Cesarstwo - cała władza spoczywa w rękach monarchy
Imperium - wielkie państwo, które powstało w wyniku podbojów