Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:56:59+01:00
Mamy nastepujace formaty zdjęć cyfrowych
9cm x 12cm = 3x4
15cm x 20 cm = 3x4
18 cm x 24 cm = 3x4
21 cm x 28 cm = 3x4
Dla każdego napisz stosunek długosci któtszego boku do dłuzszego
Co zauważyłeś ?
wszystkie są w stosunku 3 do 4:)
1 3 1
2009-10-27T17:57:23+01:00
9cm x 12cm 3:4
15cm x 20 cm 3:4
18 cm x 24 cm 3:4
21 cm x 28 cm 3:4


stosunki boków są takie same
2009-10-27T17:57:31+01:00
9/12=15/20=18/24=21/28=3/4
stosunek dla każdego formatu wynosi 3/4
:)