Potrzebuję prawdziwych informacji w której będzie uwzględniona temperatura, opady, ciśnienie oraz kierunek wiatru we Wrocławiu w dniach od 16 marca do 19 (najlepiej z około godziny 15) :) Z góry dziękuję JEŻELI KTOŚ ZASŁUŻY DAM NAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ...

2

Odpowiedzi

2010-03-20T23:10:51+01:00
Wtorek, 16.03.2010
16 9 °C
1015 hPa
Śnieg: 0.0 mm
Deszcz: 2.0 mm
Wiatr: 10 km/h

Środa, 17.03.2010
11 6 °C
1022 hPa
Śnieg: 0.0 mm
Deszcz: 0.0 mm
Wiatr: 8 km/h

Czwartek, 18.03.2010
13 0 °C
1013 hPa
Śnieg: 0.0 mm
Deszcz: 0.0 mm
Wiatr: 4 km/h

Piątek, 19.03.2010
12 3 °C
1013 hPa
Śnieg: 0.0 mm
Deszcz: 0.0 mm
Wiatr: 14 km/h
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T23:17:02+01:00
16 Marca
15:00, 2°C, 9 km/h, 1013 hPa, lekkie opady mogły być...
17 Marca
1/2°C, 9/8 km/h, 1012 hPa ,bez opadów, lekkie przejaśnienia

18 Marca
12°C, 1010 hPa, 8 km/h, śnieg i deszcz brak.

19 Marca
13°C, 1011 hPa, 9 km/h, Śnieg: 0.0 mm, Deszcz: 0.0 mm ( to jest pewne !!)

Pozdrawiam ;D
1 5 1