Odpowiedzi

2010-03-20T23:15:58+01:00
Nauczanie Jezusa jego wiara niszczona przez Chciwego, żadnego tronu Heroda.
2010-03-20T23:17:22+01:00
Gdy Pan Jezus miał zostać ukrzyżowany i jakaś kobieta zapytała się św.Piotra czy go zna to on odpowiedział, ze go nie zna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T23:40:39+01:00
Jezus idąc na swoje ukrzyzowanie i jakąs idąca kobieta zapytała się św.Piotra czy go zna , ten odp. że go nigdy na oczy nie widział, czyli go nie zna