Odpowiedzi

2010-03-20T23:46:51+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1 m³ - 1,4 t
800x m³ - 42 t

800x=42*1/1,4
800x=30
x=0,0375 m=3,75 cm


4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T23:50:14+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Metr szescienny asfaltu wazy 1,4 t. Do pokrycia asfaltem boiska o wymiarach 20m x 40m uzyto 42 ton asfaltu.Jaką grubość ma warstwa asfaltu na tym boisku?

1m³ waży 1,4 t
x waży 42 ton
x=42:1,4
x=30

V=30 m³
V=Pp*h
h=?
Pp=20*40=800m²
h=30m³:800m²
h=3/80 m
h=300/80 cm=3,75 cm
5 3 5