Zadanie 1

Zredaguję oficjalne zaproszenie w imieniu Orwara z książki pt. Bracia Lwie Serce do mieszkańców Doliny Wiśni . Cel: zwiedzenie Doliny Dzikich Róż.

Zadanie ma być na pół karki A4


Zadanie 2

Zredaguję nie oficjalne zaproszenie w imieniu własnym do Jonatana i Karola z książki pt.Bracia Lwie Serce Cel:moje urodziny

Zadanie ma być na pół kartki A4

2

Odpowiedzi

2010-03-21T08:43:16+01:00
2) Zaproszenie!
Bardzo serdecznie chciałabym zaprosić was, Jonatanie i Karolu na moje 13 urodziny. Przyjęcie odbędzie się 28 listopada 2010 roku na ulicy Sosnowej 35. Impreza zaczyna się o 18.00 i potrwa do 22.00. Byłoby mi bardzo miło gdybyście przyszli. Gwarantuję świetną zabawę i smaczny poczęstunek, pomijając czekoladowy tort. Jeszcze raz serdecznie zapraszam.
(imie i nazwisko)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T09:38:17+01:00
Zad 1.
ZAPROSZENIE!!!
W dniu 23.10.2010r. odbędzie się zwiedzanie Doliny Dzikich Róż. Z tej okazji pragnę zaprosić wszystkich mieszkańców Doliny Wiśni na tę uroczystość.Odbędzie się ona w przepięknej Dolinie Dzikich Róż o godzinie 18.00.Będziemy podziwiać tą Dolinę w porze jesieni. Będzie to czas ,,deszczu" kolorowych liści. Jest to cudowne wydarzenie na,które bardzo serdecznie Was zapraszam.Poczęstunek odbędzie się w Dolinie.Zapraszam.
Orwar
zad.2
ZAPROSZENIE!!!
Serdecznie zapraszam Was, Jonatanie i Karolu, na moje 15 urodziny, które odbędą się w dniu 13.07.2010r. o godzinie 17.00 w moim domu.
Zabawa gwarantowana. Będzie też pyyyyyyyyyszny posiłek w tym tort czekoladowy i mnustwo słodyczy. Weź ze sobą struj kąpielony, gdyż będziemy mogli popływać w basenie.Już nie mogę doczekać się tego wydarzenie.
Serdecznie zapraszam
Patrycja


mam nadziej,że pomogłam.Liczę na naj.
POZDROWIENIA!!!
2 5 2