Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T08:52:49+01:00
Narysuj słonia, dopisz CE = słońce
Narysuj wiosło, przekreśl SŁO i narysuj coś na krześle, robiąc na to strzałkę z napisem GDZIE? = Wiosna
Narysuj owcę, skreśl CĘ, napisz O i narysuj cebulę, skreślając BULA = Owoce
Narysuj cierń, skreśl RŃ i narysuj płot, skreślając T = Ciepło
4 2 4
2010-03-21T08:55:00+01:00
(narysuj wiosła) ł = n - hasło: wiosna
żona , a = kil - hasło: żonkil
wielka + (narysuj noc) - hasło: Wielkanoc
(narysuj słoń) + ce - hasło: słońce
2010-03-21T09:03:13+01:00
Mak+owca przekreślając końcówkę ca +iec
makowiec
rak r-> m
mak
słoń+ce
słońce
wielka+noc
wielkanoc
2 3 2