Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T08:59:47+01:00
Mam na imię...... i chodze do gimnazjum. Mówia ze jestem osoba sympatyczna i przyjacielską. Mam długie blond włosy i niebieskie oczy. Lubie uprawiać sporty, zwłaszcza siatkówke i jazde na rowerze. Uwielbiam spotykac sie z przyjaciółmi. Bardzo lubie zwierzęta, mam w domu psa i złote rybki.
1 5 1
2010-03-21T09:31:47+01:00
Mam na imię Katarzyna.Chodzę do czwartej klasy szkoły podstawowej im.Janusza Korczaka w Grochowie na ul.Rawicza 1.
Mieszkam w gminie Sokołów Podlaski.Interesuję się pływaniem ,kotami ,psami i śpiewem.Moje hobby to pływanie,oglądanie filmów i jeżdżenie na rolkach i rowerze.Mam krótkie włosy o kolorze ciemnego blondu.Mam niebieskie oczy.Lubię się uczyć Polskiego i Niemieckiego.Czytam gazetę ,,Victor Junior'' i ,,Świat zwierząt''.Mam siostrę i brata.Lubię się ubierać w spodnie rurki markowe bluzki i adidasy.Mam przebite uszy.Jestem miła sympatyczna i wesoła.
1 5 1