Odpowiedzi

2009-10-27T18:04:13+01:00
1 1/2 do potęgi 4 =5,0625
3 2/3 do potęgi 1=3,66666667
(1 1/9) do potęgi 3=1,37174211
1,1 do potęgi 2 =1,21




;-)

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:04:47+01:00
1 1/2= 3/2. (3/2)^=81/16
3 2/3=11/3. (11/3)^1= 11/3
1 1/9= 10/9. 10/9^3= 100/729
1,1*1,1=1,21
  • bar
  • Początkujący
2009-10-27T18:06:12+01:00
(1 1/2 do potęgi 4 równa się 25,63
(3 2/3 do potegi 1 równa się 3 2/3
1 1/9 do potegi 3 równa się
1,1 do potegi 2 równa się 1.331 = 1.33