Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T09:08:30+01:00
X jeden kwadrat
3x drugi kwadrat


x² + (3x)² = 160
10x²=160/10
x²=16
x=4

czyli z drugiego równania mamy
x=4 wiec 3x=4*3=12

Boki sa równe 4 i 12

Licze na najlepsze:).
25 3 25
2010-03-21T09:10:26+01:00
Stosunek obwodów jest równy stosunkowi boków:
czyli mamy dwa kwadraty o bokach
x i 3x
Czyli: x^2 + (3x)^2=160
Czyli:
x=4 , 3x=12

Licze na max
22 3 22