Odpowiedzi

2010-03-21T09:18:08+01:00
33 i 1/3 % * 30(osób) = 100/3 % * 30= 100/300 *30= 1/3 *30 = 10(nieobecnych)
30-10=20
20 osób było obecnych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T09:19:39+01:00
33⅓⁰/₀=100/3⁰/₀=100/3x 1/100=1/3
symbol procent oznacza podzielić przez 100,a podzielić przez 100 to znaczy pomnożyć przez odwrotność czyli razy 1/100
całość czyli 1-1/3=2/3
1/3 była nieobecna ,a 2/3 było obecnych
2/3x30=20 osób
odp.obecnych było 20 uczniów.
2010-03-21T09:25:14+01:00
Klasa 30 osób
Z powodu grypy brakowało 33 i 1/3% *30=100/3%*30=0,3333*30=9,9 w zaokrągleniu = 10 uczniów chorowało

Obecność w szkole:
30-33 i 1/3%x=30-10=20
Odp.
W szkole było obecnych 20 uczniów.
pozdrawiam:0)