Klasa 3 gim. Temat lekcji: charakterystyka populacji. rozrodczosc, smiertelnośći struktura wiekowa.
1)Scharakteryzuj populację ustabilizowaną.
temat lekcji: liczebnosc i rozmieszczenie populacji
2) plusy i minusy życia w stadzie

Na jutro!!
Dziekuje!
;*:*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:12:00+01:00
Populacja usbilizowana to taka w której przwaza ilosc osobników w stadium rozrodczym.natomiasa najmniejsza ilczba osobinków to w fazie starzenia się po srodku jest w fazie młodocianym
2 plusy to
-łatwe rozmnazanie
-ochrona przed drapieznikami
-konkurencja
-ochrona młodych osobników przed zagrozeniem
minusy
-zmieniają skład chem gleby
-zabieraja swiatło
-konkurencja
-mniejsza ilość pozywienia
1 1 1
2009-10-27T18:12:12+01:00
1) Populacja ustabilizowana- to populacja, w której z roku na rok utrzymują się takie same współczynniki urodzeń oraz zgonów we wszystkich kategoriach wieku, dlatego też charakteryzuje się stałym współczynnikiem przyrostu naturalnego (dodatniego lub ujemnego).

a 2 nie wiem, bo nic takiego w zeszycie nie miałam, sory.
myślę, że chociaż trochę pomogłam. :)
1 1 1