Odpowiedzi

2010-03-21T09:36:25+01:00
A)
Wady-Bardzo duzo spalin unoszących sie w powietrzu,parki
Zalety-Blisko położone sklepy,supermarkety itp.
b)Zalety-Świeże powietrze,cisza,mało przejeżdzających samochodów,zieleń
wady-Daleko do centrum.Sklepy najcześciej pare kilometrów od miejsca zamieszzkania.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T09:38:52+01:00
A)duże miasto:
-wady;
-hałas
-smog
-nieświeże powietrze
-spaliny
-dużo ludzi
-nie można odpocząć, w cichym miejscu
-zalety;
-wszędzie blisko
-dużo sklepów

b)strefa podmiejska:
-wady;
-wszędzie daleko
-zalety;
-spokój
-cisza
-nie ma spalin
-czyste powietrze
-można odpocząć

2 5 2