Odpowiedzi

2009-10-27T18:04:54+01:00
300 zł - 60 zł = 240 zł
240 zł - 24 zł = 216 zł
kosztują 216 zł
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:12:09+01:00
Haha mam to dzis na lekcji:)
licze ile buty kosztuja po obnizce 20 %

20% z 300zł
20%*300= i to sie równa 20 setnych pod kresko ułamkowo razy 300=
to sie równa 60 pierwszych pod kresko ułamk.=60
obnizka 60zł
300zł-60zł=240zł

licze ile buty kosztuja po obnizce 10%
10% z 240zł

10%*240=dziesieć setnych pod kresko ułamk. razy 240=24 pierwszych=24
obniżka 24zł
240zł-24zł=216zł


robie to z pamieci mam nadziej ze ok ale to chyba tyle było:0

4 5 4