Odpowiedzi

2010-03-21T09:41:08+01:00
Moi zdaniem jest to prawda ponieważ, gdy ktoś nas kocha czujemy się potrzebni, mamy dla kogo żyć, jesteśmy szczęśliwi.:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T09:44:19+01:00
Uważam,że miłość to wartość najwyżśza.
1-Poprzez miłość można przezwyciężyć wsszystkie trudności losu.
2-Miłość daje szczęścia oraz poczucie wartości to,że ktoś cię potzrebuje.
3-''Pieniądze nie dają szczescia''a miłość daje.