Odpowiedzi

2010-03-21T09:46:14+01:00
Moja koleżanka to Paulina. Ma ciemne blond włosy i piwne oczy, w których non stop szaleją wesołe iskierki. Jest wysoka (ok. 170cm), ma szczupłą talię i pogodny uśmiech. Zawsze ma szalone pomysły, dzięki którym nigdy się z nią nie nudzę. Gdy jest zła marszczy w zabawny sposób brwi. Ten widok zawsze mnie rozbawia. Ponad to jest wysmienita z W-F-u zwłaszcza z koszykówki i piłki ręcznej, co zawdzięcza silnym rękom.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T09:46:49+01:00
Moja koleżanka ma na imię Paulina ma tak jak ja 13 lat mieszka w (miejscowość) i bardzo ją lubię.
Paulina to bardzo sympatyczna , kulturalna , inteligentna trzynastolatka. Jest wysoka jak na swój wiek ma piwne oczy , długie brązowe włosy i bardzo lubi sport. Mamy te same zainteresowania czasami jak się spotkamy to nie można nas rozdzielić gadamy o chłopakach , i wgl zajmujemy sie plotaki jak to dziewczyny w naszym wieku lubi modę dlatego chodzimy po sklepach razem.
On jest super z nią można konie kraść.