Odpowiedzi

2010-03-21T09:49:29+01:00
Człowiek , który ma wyrzuty sumienia czuje , że popełnił błąd zdaje sobie sprawę iż postąpił bardzo nieodpowiedzialnie.
2 5 2
2010-03-21T09:49:37+01:00
Człowiek , który ma wyrzuty sumienia czuje , że zrobił coś zle
zdaje sobie sprawę iż
To nie było najlepszym zachowaniem.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T09:50:02+01:00
Człowiek.....................................
nie jest potrzebny, czuje sie badzo źle
zdaje.............
zrobił coś czego nie powinien zdrobić



Pozdrawiam :))
2 3 2