Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T09:56:55+01:00
Do bakterii samożywnych zalicza się cyjanobakterie (sinice), zielone bakterie siarkowe, niektóre bakterie purpurowe, oraz mnóstwo chemolitotrofów, takich jak bakterie nitryfikacyjne i bakterie siarkowe.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T09:58:56+01:00
•promieniowce
•przecinkowce (vibrio)
•maczugowce
•wrzecionowce
•śrubowce (spirillum)
•krętki
•przecinkowce (vibrio)
•nici lub nitkowce
2010-03-21T10:02:52+01:00
Promieniowce, przecinkowce, maczugowce, wrzecionowce,śrubowce ,krętki, nici lub nitkowce