Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-27T18:07:12+01:00
Skoro jedna ma 2000m2 to druga musi mieć 4000m2
2000m2/4000m2=1/2
stosunek 1:2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:09:02+01:00
Krok1. Wykonaj rysunek.
krok2. przepisz rozwiązanie :D

6000m2 - 2000m2 = 4000m2

1 działka 2000m2
2 działka 4000m2

4000m2 : 2000m2= 2

odp.mniejsza działka jest 2 razy mniejsza od drugiej.
2009-10-27T18:23:19+01:00
6000 - 2000 = 4000
4000 / 2000 = 2
stosunek to 2:1
ponieważ lub jak chcesz 1:2
zależy co przez co dzielisz...
odejmujesz aby się dowiedzieć o tym jaką pow. ma 2 dzałka
gdy wiesz to musisz tylko porównać

ile raz 4000 = ile razy 2000
1 razy 4000 = 2 razy 2000
rozumiesz?