Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T10:00:49+01:00
1. Najważniejsze dla mnie w życiu jest zdrowie rodziny.
2. Ja chciałbym zostać pilotem samolotu liniowego [jakiegoś boeing'a].

Nie napisałaś na ile myśle że wystarczy.
2010-03-21T10:02:58+01:00
1.Najwazniejsza dla mnie jest milosc. Nie wyobrazam sobie zycia bez chlopaka ktory mnie kocha a ja jego. Kocham o nim myslec i mam nadzieje ze on robi to samo. Kiedy go widze czuje ze jestem bezpieczna a kiedy go nie ma przy mnie, usycham z tesknoty.
2.W przyszle wakacje chcialabym jechac z chlopakiem pod namioty. Wiem ze jestem mloda i ze moja mama sie na to nie zgadza, ale bede sie starac zeby pojechac.

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T10:07:46+01:00
1.Najważniejsza w zyciu jest rodzina bez niej niebyło nas.
Po tem milość która jest bardzo warzna gdyz bez milości rodzina niema fundamentów poczm ważne śa pieniądze bez których niemożemy spełniać naszych materialnych potrzeb.
2. Moim najwiekszym marzeniem jest zdac maturę.
Potem pujśc na dobre studia. Po czym założyć firmę.
I założyc rodzine ;p