Hej! Moja koleżanka Martyna jest zakochana w Justinie Bieber's i poprosiła mie żebym dowiedziała się o nim jakiś rzeczy. Musi tam być co lubi czego nie lubi, czy lubi dziewczyny które jeżdżą na deskorolce i czy lubi dziewczyny co mają blond włosy... Różne takie rzeczy. Pomóżcie. Bo ja to prawie nic o nim nie wiem. :D

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T10:14:21+01:00
Mim zdanie potrzebne informacje twojej koleżce możesz znaleźć na jego blogu, który możesz znaleźć z kolei w google.pl
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T10:19:15+01:00
Justin Drew Bieber urodził się 1 Marca 1994 rOku w Stratford Ontario, Kanadyjski piOsenkarz śpiewa pOp i R&B

Jego kariera rozpoczeła się od dawania filmików na YouTube które zauważył rAper Usher. Wkródce Justin podpisał umowe z wyTwórnią muzyczną Island ; ] Nagrał swój pierwszy debiutancki album My world .

W jednym z wywiadów :



R. Jaka musi być twoja dziewczyna ?

J.B : Musi być miła, mieć duże oczy i ładnie się uśmiechać.





Jak wpadłabyś mu w Oko ?

a więc co lubi a czego nie lubi Justin w dziewczynach.

CO LUBI :



''Lubię, gdy dziewczyna ma pomalowane paznokcie.Szczególnie mile widziany kolor fioletowy''

Jeśli na pierwszy rzut oka nie widac , że dziewczyna ma makijaż to bomba.Tapeta nie wygląda fajnie"





"Nie przeszkadza mi fakt , że dziewczyna lubi zakupy.Jeśli ma gust i umie fajnie się ubrac...A gdy lubi sport ? Wtedy ma piękne ciało"

NIE LUBIE :



"Nie znoszę zbyt długich ani sztucznych paznokci . A już najgorsze są długie szponiaste tipsy"



Niektóre dziewczyny wyglądają jakby koś zanurzył im twarz w kuble z farbą .Koszmar ! "







"Śmiech kosztem innych czy bezlitosne obgadywanie Za plecami - to chwyty zakompleksionych dziewczyn.Kiedy to się zaczyna spadam ! "





"W ogóle nie rozumiem tego trendu.Może i jest dziewczynom ciepło w emu ale na pewno nie wyglądają sexy"



Szerokie dźinsy są cool.Ale,błagam dziewczyny zostawcie noszenie męskich spodni swoim facetom"









"Gdy widzę u panny zagracony tysiącem gażetów pokój dostaję wysypki"



5 4 5