Odpowiedzi

  • g36k
  • Rozwiązujący
2010-03-21T10:24:26+01:00
Das Häschen springt über einen Wald und die Wünsche trägt er euch. Durch die Ostereier umgehen er ein Halleluja er laut ausrufen aus. Nach was er verschwindet in den langen Sprüngen, ganz von dem Begießen mit Wasser am Ostermontag in Polen nass.

Skacze zajączek po lesie i życzenia Wam niesie. Przez pisanki przeskakuje Alleluja wykrzykuje. Po czym znika w długich susach, cały mokry od dyngusa.
33 4 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T10:28:40+01:00
Körbe voll von Eiern,
Diese bunte Körbe
haben eine große Samstag,
Warten auf die Auferstehung.
Und aus dem Morgen selbst
am Sonntagmorgen
Das Herz jubelt
die Auferstehung.
Und am Ostertisch
Sharing the Ei, Salz und Brot
Wir machen einen Wunsch
Frohe Ostern!

Wersja po polsku:

Koszyczki pełne pisanek,
koszyczki kolorowe takie
już od soboty wielkiej,
czekają na Zmartwychwstanie.
A od rana samego
w niedzielny poranek
serca się radują,
ze Zmartwychwstania Pańskiego.
I przy tym wielkanocnym stole,
Dzieląc się jajeczkiem, solą i chlebem
Składamy sobie życzenia
Wesołego Alleluja!!!
12 4 12