Jaki twoim zdaniem powinno byćdziecko?? wielokrotnie dokończ zdanie.
Dziecko powinno być....
Dziecko powinno być...
Dziecko powinno być...
Dziecko powinno być...
Dziecko powinno być...
Dziecko powinno być...
Dziecko powinno być...
Dziecko powinno byc...
Dziecko powinno byc...

2

Odpowiedzi

2010-03-21T10:23:51+01:00
Dziecko powinno być.... zabawne
Dziecko powinno być... grzeczne
Dziecko powinno być... madre
Dziecko powinno być... mile
Dziecko powinno być... przyjacielskie
Dziecko powinno być... posluszne rodzicom
Dziecko powinno być... kolezenskie
Dziecko powinno byc... pomocne
Dziecko powinno byc... ostrozne
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T10:26:07+01:00
Dziecko powinno byc:
-miłe
-zabawne
-wysportowane
-uczyne
-grzeczne
-jedyne w swoim rodzaju
-mondre
-oczytane
-zdeterminowane
-ambitne
3 5 3