Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T10:25:50+01:00
Mapę narysowano w skali 1:50000
a)1cm=500m
2,5cm=1250 m w rzeczywistości?
b)4cm=2000m=2 km
1,5cm= 750m=0,75km w terenie?
c)500m=1cm
1km=0,5cm na mapie

2010-03-21T10:31:58+01:00
1:50000
1cm=500m
1km=0,5cm

a)2,5 cm=x
1cm=500
x=2,5×500
x=1250m

b) 1cm=500
1,5cm=x
x=500×1,5
x=750m=0,75km

c) 1km=0,5cm na mapie
1 5 1
2010-03-21T10:36:58+01:00
A. 1cm - 500m 2,5cm - 1250m
b.4cm - 2km 1,5cm - 0,75km
c.500m - 1cm 1km - 2cm
1 5 1