Odpowiedzi

2010-03-21T10:38:36+01:00
1. Umacniają ją ludzie pobożni i bardzo wierzący. Ludzie, który przestrzegają dekalogu i którzy uczęszczają w sakramentach świętych.

2. Umacnia codzienna rozmowa z Panem Bogiem ( modlitwa ).
Dobroć i życzliwość na świecie.
2010-03-21T11:02:27+01:00
1. Umacniają ją ludzie wierzący. Ludzie przestrzegający Dekalogu, uczestniczący we mszy świętej, chodzący na pielgrzymki itp. ;)

2. Rozmowa z panem bogiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:17:09+01:00
Wiarę chrześcijańską umacnia Kapłan, Papież, osoby świeckie oraz dzisiejsi apostołowie czyli ludzie nawracający inne osoby. Wiarę chrześcijańską możemy umacniać i my, będąc apostołami.

Wiarę chrześcijańską umacnia Pismo Święte, Dom Boży czyli kościół, symbole takie jak krzyż, ale najbardziej rozmowa z Bogiem czyli modlitwa.