Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T10:29:03+01:00
Warto podróżować, ponieważ możemy zwiedzić różne zakątki kraju/świata. Odkryć nowe kultury. Poznać nowych ludzi.
1 5 1
2010-03-21T10:30:30+01:00
Ja uwarzam że warto podrórzować bo życie jest jedno i trzeba z niego korzystać. Morzna zwiedzić bardzo dużo zabytkuw i metropoli. Nauczysz się też wielu ciekawych języków.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T10:57:52+01:00
Oczywiscie ze warto. Dzieki podrozom mozemy zwiedzic wile krajow. Jak mowia podroze ksztalca dzieki nim mozesz wiele sie nauczyc. Warto poznawac kultury innych krajow ich religi.
Moim zdaniem nie ma nad czym sie zastanawiac tylko ruszyc w swiat!
1 5 1