Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T21:10:51+01:00
TAJEMNICE
RADOSNE:
-Zwiastowanie Najświetszej Maryi Pannie
-Nawiedzenie Św. Elżbiety
-Narodzenie Jezusa
-Ofiarowanie Jezusa w świątyni
-Odnalezienie Jezusa w światynie
ŚWIATŁA:
-Chrzest Jezusa w rzece Jordan
-Cud w Kanie Galilejskiej
-Głoszenie Królestwa Bożego i wzywanie do nawrócenia
-Przemienienie na Górze Tabor
-Ustanowienie Eucharysti
BOLESNA:
-Modlitwa Jezusa w Ogrójcu
-Biczowanie Jezusa
-Ukoronowanie Jezusa ( koroną z cierni)
-Droga krzyżowa
-Śmierć Pana Jezusa na krzyżu
CHWALEBNE:
-Zmartchystanie Pana Jezusa
-Wniebowstąpienie Jezusa
-Zesłanie Ducha Świetego
-Wniebowzięcie Maryi
-Ukoronowanie Matki Bożej na Królową Nieba i Ziemi
2009-10-27T22:24:52+01:00
-tajemnica radosna
- chwalebna
-bolesna
-swiatła
-radosna