Odpowiedzi

2010-03-21T10:34:42+01:00
Aro- ken i barbie
mig- co ty mi dasz
edyta górniak : kolorowy wiatr
paulla- od dziś
peja: slu
bezimienni - walka
doniu- czuję ze wygrywam
drossel - moglbym z toba robic aj, jaj, jaj
danny - emely
Najlepsza Odpowiedź!
  • pcwl
  • Początkujący
2010-03-21T11:29:49+01:00
JAk anioła głos-feel
dwie bajki-doda
z kopyta kulig rwie-skaldowie
miliony monet-mrozu
peja-kórewskie życie
ważne-mezo i kasia wilk
jesteś szalona-boys
Bayer Full - Majteczki w kropeczki
Andrzej Dąbrowski - Do zakochania jeden krok..