Odpowiedzi

2010-03-21T10:32:03+01:00
Raczej chyba nie, pierwszy Amerykę odkrył Krzysztof Kolumb, a później Amerigo Vespuczi .
2 1 2
2010-03-21T10:36:01+01:00
Nie. Krzysztof Kolumb odkrył Amerykę , chociaż był przekonany , że dotarł do Indii. Dopiero Ameriego Vesspucci udowodnił , że odkryty przez kolumba kontynent to nie Indie. Więc nazwano ten kontynet imieniem odkrywcy , czyli Ameryką (od Ameriego).

myśle , że pomogłam ; ]
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T10:39:00+01:00
Tak to prawda ze wikingowie jako pierwsi odkryli amerykę.Niestety nie zostało to udowodnione,a moze stety bo gdyby zostalo udowodnine to krzysztof kolumb nie bylby tak znaną osobistością.Wiadomo ze nauka od dawna bada niektore zjawiska i wydarzenia,ale udowodnic to ze wikingowie byli pierwsi na nowym kontynencie nie latwo.Moim zdaniem tak, to oni byli tam pierwsi.Dlaczego tak uwazam? Uwazam tak dlatego ze byli odwazni i nie bali sie smierci, nigdy sie nie poddawali.Jednakze bedąc na nowym ladzie nie zdawali sobbie z tego sprawy gdzie są, w koncu nie bylo wtedy kompasow.
2 2 2