Odpowiedzi

2010-03-21T10:43:13+01:00
Bezwładności, gdyż ciało będące w spoczynku nagle rusza co powoduje że wciska nas w fotel
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T10:48:41+01:00
Jest to efekt istnienia bezwładności. Dlaczego?
Pojazd gdy rusza nabiera prędkości- działa na niego siła pochodząca od silników. Pasażer w pojeździe nie posiada silnika, nie rusza więc razem z pojazdem. Co więcej, "woli" pozostać w spoczynku. Dlatego pozornie jest on wciskany w fotel, jednak tak na prawdę to fotel naciska na niego. Ciało ludzkie w tym układzie jest bezwładne, gdyż właśnie na początku nie działa na nie żadna siła.