Odpowiedzi

2009-10-27T18:17:24+01:00
-siądzmy do śniadania - odp rycerz Maciej
- Dobrze - odp. rycerz Artur
-poczetuj sie
- dziekuje
ale było smaczne
dziekuje
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:21:15+01:00
-Witam tutaj zebranych rycerzy
-Witamy
-Zebralismy sie tutaj aby porozmawiac o nowych strojach na walki
-Postanowilismy ze powinny byc koloru niebieskiego
-A wiec dobrze
Koniec wiem ze zle sora
1 5 1