Odpowiedzi

2010-03-21T10:53:41+01:00
Strefy geograficzne powstały z wynikającego z szerokości geograficznej zróżnicowania klimatycznego. Są równoleżnikowe pasy na powierzchni kuli ziemskiej, cechujące się odrębnością środowiska przyrodniczego.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:51:10+01:00
Strefa geograficzna to następstwo komponentów krajobrazu ze zmianą szerokości geograficznej (od równika ku biegunom). Przyczyną jest kulisty kształt Ziemi oraz jej położenie w stosunku do Słońca.

pozdrawiam ; )
7 3 7