Odpowiedzi

2010-03-21T10:57:20+01:00


Franciszek Morawski (ur. 23 października 1847 w Strzelnie, zm. 24 czerwca 1906 w Katowicach) – stolarz, dziennikarz, polski działacz niepodległościowy i socjalistyczny w zaborze pruskim. Jeden z założycieli i przywódców Polskiej Partii Socjalistycznej zaboru pruskiego. Redaktor "Gazety Robotniczej".
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:01:49+01:00
Franciszek Morawski (2 kwietnia 1783 w Pudliszkach – zm. 1861 w Luboni k/Leszna) – generał dywizji, minister wojny w Rządzie Narodowym w czasie powstania listopadowego.
4 5 4