Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T10:56:56+01:00
Tak wikingowie pierwsi odkryli Amerykę. Tylko nie wrucili, a kolumb wrócił. Naukowcy to sprawdzili i to nie kolumb odkrył ją tylk wikingowie
1 5 1
2010-03-21T10:58:43+01:00
Tak to prawda
już w X w Wikingowie dotarli do wybrzezy wysp Ameryki północnej chcieli się przedostac na Grenlandie
2010-03-21T11:01:04+01:00
uznając Grenlandię za część Ameryki (co byłoby całkiem logiczne, skoro uznajemy za taką część wyspę odkrytą przez Kolumba), twierdzenie, że Wikingowie odkryli Amerykę, byłoby po prostu fałszywe – nie mogli odkryć czegoś, co dawno zostało odkryte. Owszem, Wikingowie dotarli też do lądu stałego Ameryki. Ale jeśli przyjmiemy za kryterium odkrycia postawienie nogi na kontynencie, okaże się paradoksalnie, że Wikingowie Amerykę odkryli, natomiast Kolumb wcale tego nie dokonał!
1 5 1