Odpowiedzi

2010-03-21T11:03:59+01:00
Większość znanych zabytków znajduje się w stolicy kraju: Kościół i klasztor S. Francisco pochodzące z XVII wieku, obecnie znajduję się tam muzeum sztuki kolonialnej. W centrum znajduje się Plaza de Armas, wokół którego stoją budowle kolonialne. Znajduje się tu też wiele klasycystycznych budowli świeckich z XVIII w. np. pałace: Posada del Corregidor i Casa Colorado. Poza stolicą w San Pedro de Atacama znajduje się muzeum, które zostało założone przez jezuitę, ojca Gustavo La Paige. Jest to małe muzeum, ale doskonale prezentujące historię regionu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:05:20+01:00
Park Narodowy Torres Del Paine
Park Narodowy Rapa Nui (Wyspa Wielkanocna)
Kościoły drewniane w Chiloé
Zabytkowa dzielnica miasta portowego Valparaiso
Fabryki saletry w Humberstone i Santa Laura
Miasto górnicze Sewell
Valdivia
stolica Santiago
Region Jezior (Region Lagos)

Wydaje mi się że to są najciekawsze miejsca :)
2010-03-21T11:25:23+01:00
Te miejsca warto zwiedzic :
*Renesansowa dzielnica Barrio Brasil
*Wyspy wielkanocne Rapa Nui
*Miasto Vina del Mar
*pustynia Atacama
*archipelag Chiloe
*jeziora w Chile
*Patagonia

Pozdrawiam