Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:06:37+01:00
1. Sny biorą się z naszej podświadomości, np. gdy czegoś bardzo pragniemy/przestraszymy się (np. podczas oglądania fimu) i głęboko zapadnie nam to w pamięć, to prawdopodobnie będzie to treść naszego snu.

2. Lunatykowanie to chodzenie podczas snu, bez świadomości. Dosyć często występuje to u dzieci (niedojrzałość układu nerwowego), co traktowane jest jako niegroźne, natomiast u osób dorosłych traktowane jest jako choroba.
1 5 1
2010-03-21T11:07:10+01:00
Sny biorą się z wrażeń i myśli a lunatykowanie to mocne wrażenie podczas snu, w którym wyrażamy emocje poruszając się
2010-03-21T11:59:58+01:00
1. sny biorą się z naszej podświadomość np. gdy śpimy. lecz nie zawsze mamy sny. sny mamy w tedy gdy wydarzy się coś niesamowitego lub przygnembiającego np.jak masz urodziny lub gdy umrze ci bliska osoba. lecz czasami nie miewamy snów gdy nic wyjątkowego się nie zdarzy.



2. lunatykowanie to To fascynująca zagadka ludzkiego organizmu. Lunatykowanie nie jest chorobą, ale raczej uwarunkowaną genetycznie, często przemijającą bez śladu przypadłością. Dotyczy co najmniej połowy dzieci: częściej chłopców (co piąty maluch choć raz w życiu wybrał się na nocną przechadzkę), niż dziewczynek. W najmłodszym wieku wiąże się z niedojrzałością układu nerwowego. Nagły bodziec – hałas, światło (np. podczas pełni księżyca), skrzypnięcie drzwi – może sprawić, że dziecko mimo głębokiego snu, zacznie zachowywać się tak, jakby było całkowicie przytomne.