Odpowiedzi

2010-03-21T11:25:11+01:00
1.Najważniejszym wynalazkiem dla rozwoju ludzkości jest internet.
2.Uważam tak, ponieważ w nim zawarte są prawie każde informacje.
3.Pomagają także w znalezieniu danego miejsca na świecie.
4.Internet pomaga nam w codziennym życiu.np możemy się skontaktować z osobą w dowolnym czasie i miejscu niezależnie od odległości.
5.Możemy pomaga nam on także do pisania różnych prac pisanych na komputerze, ponieważ wzory znajdują się właśnie w internecie.
6.Z internetu czerpiemy też dużo przyjemności np. możemy grać w rożne gry.
7. Dzieki temu wynalazkowi możemy oglądać filmy w internecie zamiast w telewizji.
8.Możemy tez namierzać np. skradzione rzeczy lub też dzięki wbudowanym gps-ą namierzać osoby.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • mk96
  • Początkujący
2010-03-21T11:28:13+01:00
Moim zdaniem jednym z najważniejszych wynalazków jest liczydło. Powstało ono w okolicach 200 r. n.e.. Najbardziej znana forma liczydła została rozwinięta w Chinach w VI wieku. Abakus (suan pan), był podzielony na dwa komplety, jeden komplet reprezentujący piątki i drugi komplet reprezentujący pozostałe liczby. Typowe liczydło pojawiło się w Europie około 1300 roku.
Liczydła były w powszechnym użyciu przez wiele wieków, z chwilą wprowadzenia cyfr arabskich, popularność liczydeł zaczęła spadać. Nowoczesny komputer i kalkulator tylko ponagliły jego koniec.
Jednakże, liczydło nadal znajduje ograniczone użycie w szkołach, gdzie jest używane, by zademonstrować system numeryczny oraz proste operacje arytmetyczne.

http://zadane.pl/zadanie/680983
2 2 2
2010-03-21T11:35:12+01:00
Dla mnie najważniejszym wynalazkiem dla rozwoju ludzkości są szczepionki. Zostały one wynalezione w XIXw.
4 2 4