Bardzo proszę mi pomóc w rozwiązaniu zadania,które znajduje się w załączniku.Jeżeli nie będzie można czegoś odczytać wystarczy sobie powiększyć to.Próbowałam to rozwiązać ale mi wyniki nie wychodzą i wykres źle mi wychodzi.Błagam wręcz o pomoc.Proszę mi pomóc to dla mnie bardzo ważne.Prosiłabym o rozwiązanie(tabelki do przykładów i wykres jak jest taka możliwość).Proszę aby było rozwiązanie w załączniku a jak nie to powiedzieć jak to się robi.Pozdrawiam i jeszcze raz proszę i błagam o pomoc.Jestem już bezradna.Będę bardzo wdzięczna

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:20:22+01:00
Wykresy w załączniku:) jak czegoś nie rozumiesz to napisz do mnie na priv:) proszę o naj, pozdrawiam:)
2010-03-21T12:42:53+01:00
Hmm... może wyszło miejscami trochę krzywo, ale ogólnie powinno być ok. w razie pytań, pisz.