Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:23:22+01:00
Wiatr to źródło naturalnej energii. Jest bardzo ważnym zjawiskiem. Ludzie wykorzystują go do:
-Pompowania wody lub mielenia ziarna za pomocą watraków
-Napędzania żeglugi
-Energii elektrycznej (za pomocą wiatraków)
-Oczyszczania ścieków
-Suszenia np. dywanów (na dworze)
69 4 69
Dzięki to najlepsza o odp na swuecie
w 1 zdaniu jest coś nie tak i już mówię co: napisałeś pompowanie wody lub mielenie ziarna za pomocą watraków, a nieprzypadkiem wiatraków
2010-03-21T11:24:17+01:00
Do wytwarzania prądu poprzez wiatraki
-Do napędzania łódek, jachtów... spadochrony
Wiatr może być wykorzystywany do produkcji energii za pomocą turbin wiatrowych, oraz do napędzania statków żaglowych.
35 3 35
Dzięki ale mogłabyś(mógł) napisać to tak jak w podtawówce?!?!
2010-03-21T11:25:27+01:00
Budowanie elektrowni wietrznych,
budowa silników wiatrowych,
napędzanie młynów
24 3 24