Odpowiedzi

2010-03-21T11:29:15+01:00
Te zdanie rozumiem tak,że to co się dawno już wydarzyło,może dalej być w naszej głowie i zawsze możemy do tego wrócić.Mimo,że wszyscy o tym zapomnieli to my możemy dalej to wspominać i przypominać.Wspomnienia są zawsze do naszej dyspozycji.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T11:29:50+01:00
Np jak kogoś bliskiego stracimy to i tak zostanie dana osoba we wspomnieniu.Wszystko to co utracimy to i tak będzie w naszych wspomnieniach bo nie da się tego tak łatwo wymazać z pamięci i wspomnienia.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:34:56+01:00
Myślimy że gdy już coś utracimy, to tego już nie ma , już nie wróci ,ale pozostaje jeszcze jedna broń - wspomnienia one nigdy nie odchodzą.
Nikt nam ich nie odbierze i w każdej chwili możemy je ' wyciągnąć' jak książkę z półki. Analizujemy wspomnienia i wydaje nam się że teraz to przeżywamy- wydaje nam się że one żyją.


Mam nadzieje że pomogłam :)Przynajmniej się starałam ;p
1 5 1