Rozwiąż zadania !:
a)Oblicz pole kwadratu o boku długości 4 cm
Oblicz obwód kwadratu o boku długości 4cm
Jaka jest długość przekątnej kwadratu o boku długości 4 cm.
b)Oblicz pole trójkąta którego przyprostokątne są długości 3 i 4 cm a przeciwprostokątna długości 5 cm.
c)Oblicz pole kola o promieniu długości 2cm.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T11:32:21+01:00
A.
a=4
P=a*a
P=16cm2

Obw= 16cm

c) Pk= II r2
Pk=4 II (II czytaj: pi)
2010-03-21T11:33:02+01:00
A) P = a*a
P = 4*4
P = 16

Ob = 4*4
Ob = 16

przekątna kwadratu to a pierwiastków z dwóch, czyli tutaj 4pierwiastki z dwóch

b) P = 1/2*3*4
P = 6

c) P = n*r*r (n to liczba pi)
P = 4n