Odpowiedzi

2010-03-21T11:34:49+01:00
Boze to ty stworzyłes to wszystko, wszystko co nas otacza. Panie Boze brdzo dziekuje ze to ze moge tu byc, ze zyje.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:36:11+01:00
Panie dziękuje Ci za Drzewa, bez których nie moglibyśmy oddychać, dziękuje Ci za zwierzęta bez których nie mielibyśmy jedzenia. Panie dziękuję Ci również za stworzenie nas ludzi abyśmy mogli być razem, pomagać sobie i kochać. Dziękuję też za dar porozumiewania, bez którego trudno by było okazywanie uczuć.
2 4 2