Proszę,O pomoc w zadaniu z Matematyki niestety mojego nie lubianego przedmiotu...:)

Oto te zadanie :
Na mapie w skali 1:20000 droga z parku do lasu ma długość 6cm.
Jaką długość będzie miała ta droga na mapie w skali 1:30000

Proszę,O pomoc będę naprawdę bardzo wdzięczna !!!!!!!

3

Odpowiedzi

2009-10-27T18:26:20+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:26:29+01:00
2009-10-27T18:28:14+01:00
9cm poniewarz 1:20000 to 6cm to 10000 to 6÷2 =3cm 6cm=3cm