Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:43:49+01:00
Zrobił to po to, by urozmaicić lekturę. Dzięki zagadkom więcej się działo książka miała ciąg, była pełna niespodzianek. Chciał też pokazać jak dawniej młodzi chłopcy spędzali czas wolny
2010-03-21T11:44:23+01:00
-Żeby lektura 'zatrzymywała' na dłużej czytelnika i zaciekawiła.
-żeby czytelnik mógł też być 'detektywem' i myśleć nad tym, co się wydarzy
2010-03-21T11:44:36+01:00
Wymyślił tak dużo zagadek, ponieważ chciał przyciągnąć uwagę i większe zainteresowanie wśród młodzieży. Myślę, ze jeszcze chciał pokazać, że zdarzają się ludzie tak inteligentni jak tytułowy ,, Szatan '' .