Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:46:04+01:00
Wystarczy logicznie pomyśleć :) Duży drapieżnik dużo je, bo jest duży ;) Więc zjadałby dużo roślinożerców, przez co byłoby ich dużo mniej. :) Wtedy zgodnie z efektem Alleego populacje roślinożerców po przekroczeniu pewnego minimalnego progu liczebności musiałyby wymrzeć. Wtedy duże drapieżniki nie miałyby co jeść i też by wyginęły :)

Dlatego właśnie zachwianie równowagi w ekosystemie jest tak groźne...

2010-03-21T11:46:35+01:00
Silny terytorializm i rywalizacja wewnatrz populacji

pzdr ;)
2010-03-21T11:46:36+01:00
Ponieważ potrzebuja duzo pokarmu i ciężko jest im go zdobyć ponieważ nie mogą dostać sie w kazde miejsce