Potrzebuję pomocy!

błagam napiszcie mi tłumaczenie na niemiecki tych zdań tylko nie z internetu!!

Moja rodzina lubi pływać. W wolnym czasie jeździmy nad jezioro lub na basen. Moja rodzina lubi także tańczyć. Na różnych imprezach nie schodzimy z parkietu.

2

Odpowiedzi

2010-03-21T11:49:55+01:00
Meine Familie mögen schwimmen. In Freizeit fahren wir am See oder zu Schwimmhale. Meine Familie mögen auch tanzen. A tego ostatniego nie wiem..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:56:24+01:00
Meine Familie mag schwimmen. In der Freizeit fahren wir an den See oder zum Schwimmbad.
Meine Familie mag auch Tanzen. Bei den verschiedensten Anlässen kommen wir nicht von der Tanzfläche runter.


Orginalnie z glowy,bez pomocy elektronicznych tlumaczy.