Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:52:03+01:00
1.Oda do radości (Ode an die Freude) – poemat Fryderyka Schillera ogłoszony w 1786, w wersji ostatecznej w 1803 roku. Utwór znany z fragmentów w IX symfonii Ludwiga van Beethovena. Wersja instrumentalna ody została przyjęta jako hymn Unii Europejskiej.
2.Witaj,majowa jutrzenko
Polonez Kościuszki
Chymn do miłości Ojczyzny
Pieśn Legionów Polskich
1 5 1
2010-03-21T11:53:13+01:00
1)Wersja instrumentalna ody została przyjęta jako hymn Unii Europejskiej.
2)Witaj,majowa jutrzenko
Pieśń Legionów Polskich