Odpowiedzi

2009-10-27T18:27:33+01:00
Kasia to 2x
Zuzia to 1x
2x+1x=3x
21/3x = 7
Kasia 14 lat, Zuzia 7 lat

mogę prosić naj
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:38:00+01:00
Szymek ma 16 lat jego siostra jest 4 razy młodsza od niego a jego brat jest starszy od siostry o 2lata ile lat ma jego siostra i brat a o ile brat jest starszy od siostry

kl6a ma zaoszczędzone 330 zł kl 6b ma 300zł kl6c ma 280 zł a kl 6d ma 250 zł
ile każda klasa powinna otrzymać z 60 zł skoro dla klasy która ma najwięcej zaoszczędzonych pieniędzy powinna dostać najwięcej a klasa która ma najmniej zaoszczędzonych pieniędzy powiną otrzymać najmniejszą część pieniędzy

mama kupiła 1kg jabłek na ciasto zużyła 1/6 z 1 kg ile jabłek zostało ?

mama zapłaciła na targu za kilogram jabłek 33 zł dała sprzedawczyni 100 zł ile reszty powinna otrzymać
b) ile mam zaoszczędziła pieniędzy jeżeli w sklepie za kilogram jabłek zapłaciła by 3 razy więcej niż na targu.
proszę ćwicz