Odpowiedzi

2010-03-21T11:53:57+01:00
1patriotyzm to umiłowanie ojczyzny, zdolność poświęcenia się dla niej, stawianie dobra swego kraju ponad partykularne interesy własne i własnej klasy, profesji, partii itd.
2 Bo dla każdego z nas patriota to kto inny. Dla jednych jest to człowiek, który za ojczyznę gotów jest walczyć i czuje się dumny z tego, że jest Polakiem. Dla innych jest to popychadło w rękach państwa, gdyż patriotyzm uważają za niegodny uwagi przeżytek. Ale nie ważne, co myślą i mówią inni. Ważne jest to, co myślę ja.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:55:01+01:00
Patriotyzm to postawa szacunku, umiłowania ojczyzny.To wypełnianie obowiązków obywatelskich z dumą i szacunkiem.

patriotą jest człowiek dumny ze swojej obywatelskości, chcący zginąć za swoją ojczyznę, miłujący swoją ojczyznę poprzez kultywowanie tradycji, oddawanie czci bohaterom narodowym i pamięć o nich, jak i również działania na rzecz danej społeczności; uczestnictwo w wyborach.
2 5 2